START 20

30.07.2017

START 20 je unikátní cvičební program, který ti pomůže zpevnit tvou postavu
a zlepšit tvou kondici za pouhých 20 minut denně.

"Nesnaž se být lepší než ostatní. Snaž se být lepší než jsi byl včera. "


Nemáš čas chodit na hodinové lekce do fitness centra? Nemáš finance, aby sis platil(a) osobního trenéra? Máš doma aspoň kousek prostoru a 20 minut denně? Pak zkus START 20. Tento cvičební program je určený pro všechny začátečníky, kteří nemají se cvičení příliš zkušeností nebo už dlouho necvičili, pro ty, kteří nemají už tolik sil na intenzivní cvičení, a také pro ty, kteří nemůžou zatěžovat příliš bedra, kolena nebo krční páteř.

Jsi připraven obětovat každý den 20 minut svého času a zkusit začít zase cvičit? Budeš se divit, jak necelá půlhodina denně ti pomůže zpevnit tvou postavu. Neočekávej velké změny, START 20 je tady proto, aby ti pomohl se cvičením začít, navyknout si na pravidelný pohyb a zlepšil tvoji kondici v každodenním životě.


"Pravidelně cvič, správně jez, ale nezapomeň žít."


Se START 20 si procvičíš svaly celého těla. Čeká tě jak kardio cvičení, tak i posilovací cviky. START 20 je koncipován tak, aby při trénincích nebyl kladen velký nápor na záda nebo kolena. Pokud máš ale jakékoliv zdravotní problémy, poraďte se nejprve s lékařem.

Snažíš se začít cvičit, ale všechna cvičební videa obsahují spoustu kliků, sedů lehů a výskoků? Pak právě pro tebe je určen tento program. Nemusíš se bát žádných z těchto cviků, protože START 20 je jednoduše neobsahuje.

START 20 ti ukáže, že ruce, nohy i břišní svaly můžeš jednoduše posílit i v sedě, v pozici kočky nebo ve stoje. I takové cvičení může být efektivní a s odstupem času uvidíš výsledky.

Důležité je se nebát a udělat první krok. Protože jsou tréninky zaměřené spíše na posílení svalů, je vhodné zařadit během programu i nějakou kardio aktivitu. Neznamená to, že bys musel(a) běhat třikrát týdně. Co takhle si ale jednou čas zajít na procházku, jít si zaplavat, chodit každý den do schodů místo používání výtahu nebo se všude nedopravovat autem, když je to jen pár metrů? Zkus se sama (sám) zamyslet na tím, jak do svého života zavést trochu pohybu navíc.

Kromě cvičení je nutná i vyvážená strava. Na těchto stránkách v záložce Jez najdeš spoustu receptů, tipů a rad ohledně zdravého stravování.

Třetí ingrediencí ke zdravému životnímu stylu je odpočinek a relaxace. Důležité je umět si odpočinout a nenechat, aby stres ovládal tvůj život. Zkus si proto jednou za čas vyhradit čas i sama (sám) pro sebe a odpočinout si.

Cíl je tedy jasný - pravidelně cvičit, vyváženě jíst a nezapomínat odpočívat. Tak jdeš do toho se mnou?


Tak pojď na to!

Jdeš do toho se mnou?


Dokumentace

Úvodní informace:

info.pdf (184,9 kB)

Rozvrh jednotlivých videí najdeš zde:

rozvrh.pdf (92,8 kB)

Svoje zlepšení můžeš sledovat pomocí této dokumentace:

zlepseni.xlsx (3 MB)


Kontakt

Nakonec bych vás jen požádala, abyste mi do komentářů nebo na mail: zelena.fazolka.blog@gmail.com posílali veškeré vaše připomínky, nápady, podněty a především vaše výsledky (pokud chcete, tak i včetně fotografií). Na Instagramu můžete sdílet své fotky s hashtagem #start20.