BURN 20

28.07.2017

BURN 20 je unikátní cvičební program, který ti pomůže zformovat tvou postavu
a zlepšit tvou kondici za pouhých 20 minut denně.


"Nesnaž se být lepší než ostatní. Snaž se být lepší než jsi byl včera. "


Nemáš čas chodit na hodinové lekce do fitness centra? Nemáš finance, aby sis platil osobního trenéra? Máš doma aspoň kousek prostoru a 20 minut denně? Pak zkus BURN 20. Tento cvičební program není pro každého. Není snadný. Jedná se o vysoce intenzivní trénink, při kterém zapojíš svaly celého těla.

Jsi připraven obětovat každý den 20 minut svého času a jít do toho naplno? Budeš se sám divit, jak necelá půlhodina denně může změnit tvou postavu. Budeš flexibilnější, rychlejší, silnější a zlepšíš si svou celkovou kondici. BURN 20 ti dá pořádně zabrat.


"Pravidelně cvič, správně jez, ale nezapomeň žít."


BURN 20 v sobě spojuje kardio cvičení, díky kterému se zvýší tepová frekvence, a posilovací cviky jako jakou dřepy, výpady, kliky nebo spor na rukou, při kterých posílíš svaly.

Tento cvičební program není pro každého. Není určen pro úplné začátečníky. Je určen pro pokročilejší, kteří mají se cvičením zkušenosti.

Myslíš že na to máš? Věříš, že ze sebe dokážeš dostat maximum? Pak do toho určitě jdi! Po dvou měsících cvičení budeš štíhlejší, rychlejší, sebevědomější a jistější. Každým dnem budeš silnější a odhodlanější pokračovat na cestě za pevnější postavou.

Je důležité, aby ses držel plánu a nepřeskakoval dny odpočinku. I když se jedná jen o 20-minutové cvičení (které můžeš doplnit i o jinou sportovní aktivitu), je dobré si dopřát den bez cvičení, protože tělo potřebuje i odpočinek.

Pokud začneš s BURN 20, nespoléhej pouze na cvičení, ale soustřeď se i na stravu. Ta ti dodá energii a živiny, které ke cvičení budeš potřebovat. Vyvážená strava ti pomůže dosáhnout tvých cílů mnohem rychleji.

Cíl je tedy jasný - intenzivně cvičit, vyváženě jíst a nezapomínat odpočívat. Tak jdeš do toho se mnou?

Tak pojď na to!



Sponzoři výzvy s BURN 20



Dokumentace

Obecné informace:

BURN20.pdf (381,2 kB)

Rozvrh jednotlivých videí najdeš zde:

Schedule.pdf (93,3 kB)

Svoje zlepšení můžeš sledovat pomocí této dokumentace:

Progress.pdf (228,7 kB)

Hodnocení

Recenze od Zdravé a krásné: 

http://zdravakrasna.blogspot.cz/2017/07/recenze-zelena-fazolka-burn-20.html 

Další názory:

"Dala jsem to! Ale je to mazec. Teklo ze mě ještě 10 min při protahování a ještě teď se celá třepu. Zítra mě bude muset manžel nosit na rukách."

"Oproti včerejšku to bylo klidnější, ale zítra mě bude muset manžel pro změnu krmit, protože se nenajím. Samotnou mě překvapilo, že jsem to dala, ale měla jsem co dělat. Ke konci už se mi ruce třepaly jak hrom. Takže za mě zase super."

"Skvělá hudba. Strašně rychle to uteklo. Doufám, že se na konci měsíce budu taky vždycky tak usmívat jak ty."

"Super workout, ani nevím, jak rychle to uteklo. Jsem na sebe pyšná."

"Nikdy nevěřila tomu, že se dokážu během 20 minut tak zpotit. Jsem zvyklá skákat se Shaunem T i déle a tady fakt 20 minut a leje ze mě jako z volka."

"Dneska jsem cvičila back workout. Musím se přiznat, že jsem z něj měla trochu strach. Sama nevím proč a bylo to úplně zbytečné. Zase super hudba a o sestavení cviků ani nemluvě."

Kontakt

Nakonec bych vás jen požádala, abyste mi do komentářů nebo na mail: zelena.fazolka.blog@gmail.com posílali veškeré vaše připomínky, nápady, podněty a především vaše výsledky (pokud chcete, tak i včetně fotografií). Na Instagramu můžete sdílet své fotky s hashtagem #burn20.