YOGA 20

02.11.2019

YOGA 20 je unikátní cvičební program, díky kterému budete ohebnější, uvolněnější a klidnější za pouhých 20 minut denně. 


Pokud jste permanentně ve stresu, pokud máte sedavé nebo stereotypní zaměstnání nebo problémy se zády, pak je tento program určený právě vám.

YOGA 20 je dalším ze série 20minutových programů. Tentokrát vás ale nečeká žádné poskakování, zvedání činek, kliky ani sklapovačky. Díky tomuto programu byste se měli příjemně protáhnout, uvolnit ztuhlé svaly, rozpohybovat ztuhlé klouby a celkově se uvolnit. Program můžete použít jako kompenzační cvičení ve dnech volna mezi náročnějšími tréninky, jako jediné cvičení v průběhu týdne, díky, kterému zlepšíte svou flexibilitu a uvolníte si svaly, nebo jako doplňkové cvičení po ránu nebo večer pro protažení a uklidnění.

Na józe je kromě samotného cvičení důležitý také dech. Slouží nejen pro okysličení svalů, ale pravidelné dýchání je formou relaxace. Pokud tak hledáte nejen cvičební aktivitu, ale také nástroj k relaxaci a zklidnění, pak jóga je to pravé cvičení pro vás. Má efekt nejen na tělo, ale také duši. Každý si v józe může najít to své - uvolnění, protažení, zklidnění, sportovní aktivitu nebo hluboký duševní zážitek. Je to jen na vás. 


Udělejte si z jógy zvyk. Zkuste jí věnovat 20 minut svého času každý den po dobu 30 dní a uvidíte, jak se vám bude líbit a co vám přinese. Prvních 30 dní nad cvičením vůbec nepřemýšlejte. Prostě si stanovte každý den čas, kdy si zacvičíte, ať už to bude po ránu, večer nebo odpoledne poté, co se vrátíte z práce. Po 30 dnech se zkuste zamyslet nad tím, zda vás to baví. Nechcete náhodou najít nějakou studio a věnovat józe více času? Nechcete ve cvičení pokračovat? Zamyslete se nad tím, jaké změny ve vás cvičení jógy zanechalo. 

Cítíte se uvolněnější? Zvládáte lépe stresové situace nebo se dokážete uvolnit ve svém volném čase? Přestaly vás bolet záda, hlava nebo kolena? Jste více ohebnější? Pak pokračujte! Jste na správné cestě!

Zjistili jste, že vás to nebaví, že preferujete dynamičtější styl cvičení? Nevidíte za měsíc žádný posun a berete cvičení jako ztrátu času? Nevadí. Můžete vyzkoušet jiné z mých cvičebních programů nebo se věnovat něčemu jinému. Ne všichni se v józe zhlédnout a je to v pořádku.

Tak jako u ostatních cvičebních programů jsem pro vás připravila sadu 20 minutových videí. Tato první série je určena pro začátečníky nebo ty, které upřednostňují pomalejší méně náročný styl jógy. Nečekají vás žádné krkolomné pozice, dynamické cvičení ani silově náročné cvičení. Pokud nemáte zdravotní omezení, pak byste měli všechny trénink bez problémů zvládnout. Videí je 7 tak, abyste mohli cvičit pravidelně po celý týden.

Pokud chcete 30 denní jógovou výzvu, tak směle do toho! V dokumentaci dole na vás čeká rozvrh na 30 dní, kterého se můžete držet, ale také nemusíte. Nechci vás nijak omezovat, a tak, pokud nebudete chtít, můžete si každý den zvolit video podle vaší nálady. Nebo cvičit jen 3x denně. Je to jen na vás.

Co program YOGA20 zahrnuje?

  • 7 cvičebních videí v délce 20 minut,
  • videa zaměřená na různé partie těla,
  • protahovací i posilovací videa,
  • rozvrh na každý den po dobu 30 dní,
  • plánovač, abyste si našli každý den čas si opravdu zacvičit,
  • ...



Tak pojď na to!


Dokumentace

Odkaz na ulozto.cz:

  • https://ulozto.cz/tam/_UjpRwwhhq9Ad

Kontakt

Tento program je především pro vás. Můžete ho cvičit o samotě doma, v parku, v lese, na dovolené, ale nebo ho sdílet s ostatními a zacvičit si třeba s kamarádkou, maminkou, dcerou nebo přítelem. Pokud budete chtít ale sdílet své zkušenosti, pak budu moc ráda, když označíte své příspěvky na instagramu hashtagem #zelenafazolka, napíšete komentář nebo mi pošlete zprávu na FB nebo mail: zelena.fazolka.blog@gmail.com